cello
New Member
|
Post by cello on Dec 16, 2006 12:20:21 GMT -5
Navn: cello kælenavn:callo eller hva i vil cel alder:2 et halv køn: Hoppe højde: ? race:hafling Nr:? historie: tør ikk sige den personlighed: er meget kærlig men siger kun sandheden elsker: hingste og siin hader: onde heste/ponyer god til: at være bange og sige sandheden dårlig til: at slås stjernetegn: Lyden
flok:stalikflokken
|
|
|
Post by surprise on Jan 21, 2007 5:29:13 GMT -5
Lusitano Gin Hidalgo
er flyttet.
(Jeg vil gerne have dem sletet
|
|
|
Post by surprise on Jan 21, 2007 5:32:16 GMT -5
AL-AHMAR flytter også
|
|
|
Post by Whisper on Feb 1, 2007 11:33:52 GMT -5
Okay. Det ordner jeg lige. =')
|
|
|
Post by surprise on Mar 10, 2007 13:39:25 GMT -5
Navn: A-Meer Of [Kommer] kælenevn: Tror du selv på en ond prins vil have et vis i skal kalde mig noget så kald mig Black Blood Prince(Sort blod prins) Alder: Hmm.. Køn: hingst? Race: Blood Arabian (Blod araber) Historie: Drager du over bjerge og sø, finder du et frammed land, skuer dit øje dig en Black Beauty Arabian mare, vil du maby finde det du søger på dette spørgs mål.. Personlighed: Ond, Camerende.. Elsker: Ondskab. Hader: Godt.. og mest af alt Unkussa.. God til: Dræbe, hælvne og andet ondt. Dårlig til: Godhed? Frygter: ?? Hemelighed Familie: Ja.. Farve: Dark Brown Motto: One Time Evil allways Evil Livs mål: udryde Unkusa Helbrad: ondt.. Gud: Marassa! Stjernetegn: Hmm..
|
|
|
Post by surprise on Mar 10, 2007 13:42:42 GMT -5
Shinea skal slettes
|
|
|
Post by apachi on Apr 4, 2007 6:48:29 GMT -5
Her bestiller du din vildhest du skal skrive dette: -----billede----- Navn:apachie kælenavn:pachie alder:5 køn:hoppe højde:161 race:haflinger Nr: historie:boede på en gård der brændte ned personlighed:sød og smuk og rar elsker:spirit hader:ingen god til:at løbe hurtigt dårlig til:ingenting stjernetegn:vand flok:star-light billede:http://images.postersupply.com/EUR/jpgs/2400-3868.jpg
|
|
|
Post by apachi on Apr 4, 2007 6:49:36 GMT -5
|
|
|
Post by apachi on Apr 4, 2007 6:52:21 GMT -5
nr:11 og det billede jeg har i forvejen
|
|
|
Post by Missøh on Apr 5, 2007 10:23:57 GMT -5
Jaa, så sku jeg lige lidt tilbage, og være bedre til at komme på, så jeg vil gerne ha' slettet alle mine heste, og i stedet opretter jeg vel 3 nye, cirka. (; Nå, men lad os lægge ud med den hotte lille sag til Nougat: Navn: Nougat kælenavn: Noug, Grisling, Trunte. alder: 6 år. køn: Hoppe. højde: Shetlænderhøjde (ingen anelse .. xD ) race: Shetlænder. Nr: - historie: Nougat blev født på en lille hesteø, hvor der ingen mennesker var. Hendes far var Brownie, leder af flokken, hendes mor var Dina, førehoppe, og så havde hun en tvillingesøster og to storebrøde: Disney (ældste bror), Bounty (anden ældste bror) og Dixie (tvillingesøster). Hun havde en skøn barndom, en lille flok venner og veninder, og tætte bånd til hendes forældre. Da hun så blev de 2 - 3 år, ville hun prøve lykken. Og selvfølgelig ikke uden Dixie! Så hende og Dixie drog ud i verden, og oplevede. De forlod øen, og strejfede længe omkring på må og få, indtil de fandt en flok at slå sig ned ved. Der blev de hængede to års tid, indtil de var cirka 5 år. Dixie havde fået en kæreste, og var ifol. Hun folede få uger, inden de drog videre. Desværre var føllet dødfødt, og derfor gik hendes forhold til Damian som den kække fyr hed, i stykker. Det tog Dixie lang tid at komme sig over det, og det var jo så godt nok, at de drog videre, så hun fik lidt alene tid sammen med Nougat. Nu er Dixia cirka kommet over det takket være Nougat, og Nougat og Dixie er så endt hér nu. personlighed: Nougat er en lille spøjs én. Hun elsker at lave sjov, og er meget imødekommende og venlig. Hun er nærmest hvert eneste føls 2. mor, da hun elsker føl, og bruger rigtig meget tid sammen med dem. Hun er kærlig, moderlig, legesyg, men også ansvarsfuld. Bære ikke nag. elsker: Føl, Dixie. hader: Højrøvede hingste, og så meget andet. god til: Trøste, føl. dårlig til: Hun er ikke ligefrem mester i at klatre træer, selvom hun ikke er meget for at indrømme det! (Hun synes, at alle bør kunne klatre i træer.) stjernetegn: Livet. flok: Nougat er en lille omstrejfer. billede: www.natuur.nl/foto/data/511/medium/lieve-pony.jpg
|
|
|
Post by Missøh on Apr 5, 2007 10:45:38 GMT -5
- Se bort fra grimen Navn: Dixie kælenevn: Dix, Dixie Twixie, Twix, Putte. Alder: 6 år. Køn: Hoppe. Race: Shetlænder. (; Historie: Dixie blev født på en lille hesteø, hvor der ingen mennesker var. Hendes far var Brownie, leder af flokken, hendes mor var Dina, førehoppe, og så havde hun en tvillingesøster og to storebrøde: Disney (ældste bror), Bounty (anden ældste bror) og Nougat (tvillingesøster). Hun havde en skøn barndom, en lille flok venner og veninder, og tætte bånd til hendes forældre. Da hun så blev de 2 - 3 år, ville hun prøve lykken. Og selvfølgelig ikke uden Nougat! Så hende og Nougat drog ud i verden, og oplevede. De forlod øen, og strejfede længe omkring på må og få, indtil de fandt en flok at slå sig ned ved. Der blev de hængede to års tid, indtil de var cirka 5 år. Dixie havde fået en kæreste, og var ifol. Hun folede få uger, inden de drog videre. Desværre var føllet dødfødt, og derfor gik hendes forhold til Damian som den kække fyr hed, i stykker. Det tog Dixie lang tid at komme sig over det, og det var jo så godt nok, at de drog videre, så hun fik lidt alene tid sammen med Nougat. Nu er Dixie cirka kommet over det takket være Nougat, og Nougat og Dixie er så endt hér nu. Personlighed: Kæk, drillesyg, legesyg, meget charmerende, men bestemt lille dame, der stortset aldrig giver op. Hun holder af at hygge sig med venner, men nyder også at træne sig ud af skindet. Altid energifuld, og imødekommende. Elsker: Nougat, træne sig ud af skindet, venner, at lege. Hader: At miste nogen. God til: Få folk op med humøret, klatre i træer. Dårlig til: Lyve. Hun bliver simpelt hen nødt til at sige sin mening, og kan ikke holde det for sig selv. (Roder hende tit ud i problemer). Frygter: At miste eller såre nogen. Døden. Familie: Brownie, Nougat, Dina, Disney og Bounty. Farve: Brun. Motto: 'Når livet byder dig en citron, sig "Mmm, jeg elsker citroner. Hvad har du ellers at byde på?"' og 'Det skal være skidt, før det kan blive godt!' Livs mål: Stifte familie, dø gammel. Helbrad: Fint. Gud: Troløs. Stjernetegn: Lyden.
|
|
|
Post by Missøh on Apr 6, 2007 5:59:36 GMT -5
Ow, ow, lige en sidste ting!! Wonder skal IKKE slettes, men alle andre skal.
|
|
|
Post by apachi on Apr 18, 2007 7:55:53 GMT -5
Her bestiller du din vildhest du skal skrive dette: -----billede----- Navn:apachie kælenavn:pachie alder:5 køn:hoppe højde:161 race:haflinger Nr: historie:boede på en gård der brændte ned personlighed:sød og smuk og rar elsker:hingste og dem der er søde mod hende hader:ikke noget god til:at løbe hurtigt dårlig til: ? stjernetegn:vand flok:star-light billede:http://images.postersupply.com/EUR/jpgs/2400-3868.jpg
|
|
|
Post by Katten on Apr 29, 2007 8:39:02 GMT -5
Vil super gerne være medlem :
Navn:Flame In The Way kælenavn:Way alder:4 køn:Hoppe højde:160 race:Araber Nr:2 historie:jeg blev født ude i det fri, mine forældre hed Thunderbird og Silver moon. En dag da jeg var blevet 2½ år kom menneskerne og fangede os ind da var jeg den kønneste hoppe i hele flokken jeg skreg op da nået der gjorder ondt borede sig ind i min side. Alt blev sort og jeg faldt ned i dybet jeg blev ved med at falde indtil jeg med et bump landede i min krop igen jeg lå i nået stort med et gitter for der stod nogle mennesker og beundrede mig jeg rejste mig op lidt ør i hovedt jeg stejler da jeg fandt ud af at jeg ikke kunne bevæge mig så langt jeg hev og sled i det der holdt mig fast men dette borede sig bare længere ind i mit hoved jeg hvinede af smerte men så lød et lille vrinsk"stå stille så gør den ikke noget"jeg fulgte rådet og rigtig nok det hjalp næste dag kom de og tog mig med til en rund ring hvor de slap mig løs jeg slog med hovedet og for rundt men ligepludselig for noget over mig og jeg blev ved med at løbe for at ryste det af men det kom igen og igen jeg løb og løb men til sidst blev jeg så træt a jeg stod stille så kom de og lagde noget på min ryg men jeg var for træt til at kæmpe imod så bandt ded mig og noget tungt satte sig på min ryg jeg hvniede af smerte da nået ramte min bagpart med megen tor smerte jeg stejlede,sparkede og slog med hovedt ,rullede rundt og hoppede til sidst røg han af jeg ventede ligeså stille til de havde taget tingende af så slog jeg uventet med hovedt og for omkring og satte i jord ud over sletten. grimen tabte jeg i farten så gik jeg omkring i et år for jeg kom hertil. personlighed: elsker:Skoven, måneskin, kort sagt alt hvad der er poetisk. hader:De hopper/hingst som skal gøre sig til over for andre, samt snopper - jeg kan simpelthen ikke udstå snopper. god til:At holde hovedt koldt ? dårlig til:At være venlig og høflig. stjernetegn:En blanding af Torden og sneen.
flok:Starlight billede: nr. 2
|
|
|
Post by Whisper on May 26, 2007 5:09:52 GMT -5
Til Flame In The Way: Du skal først registrere dig.. (;
|
|