|
Post by Spirit on Aug 2, 2006 10:10:58 GMT -5
Her bestiller du din vildhest du skal skrive dette: -----billede----- Navn: kælenavn: alder: køn: højde: race: Nr: historie: personlighed: elsker: hader: god til: dårlig til: stjernetegn:
flok: billede:
|
|
|
Post by Michelle Wonder on Aug 14, 2006 2:44:30 GMT -5
Navn: Wonder Kælenavn: Dem I nu gi'r mig.. ;D Alder: 3 år Køn: Hoppe Højde: 1.45 Race: Ren haflinger Nr: Har eget billede.. ;D Historie: Jeg blev født (ja, meget mærkeligt, det VED jeg godt) i det fri i en flok, hvor der kun var haflinger. Jamen, det var da meget hyggeligt. Eller det var nærmest ikke en flok?!?! Men det var en masse haflingefamilier på samme område, hvor alle var gode venner, hjalp hinanden og sådan noget. Min mor hed Nadin, min far hed Flash og min lillesøster hed Lilly. Vi var tæt knyttet i familien. Jeg var kun et år ældre end min søster, så vi kom meget godt ud af det sammen, det år vi var sammen. Men så da jeg blev 2 år fortalte min far mig, at alle haflingerne her, havde bevery *friendly* persontet at flytte videre, da der var mennesker på vej. Kun få familie ville blive tilbage. Men da jeg i forvejen havde bevery *friendly* persontet at flytte og finde ind i en 'rigtig' flok, blev jeg. De var ikke videre glade for min bevery *friendly* personning, men de accepterede det da! Jeg blev i det område jeg var født og opvokset i. Det var ret underligt, men heldigvis var min bedste veninde der, Starlight. Så vi hyggede os sammen. Hun var også blevet, i stedet for at ta' med sin familie. Så dér fjollede vi lidt rundt og blev 'voksne', havde nogle kærester og sådan noget. Men efter et halv års tid begyndte vi at glide fra hinanden. Jeg snakkede lidt med hende, jo det havde hun bemærket. Derfor ville hun også rejse videre nu. Vi gik hver til sit, siden har jeg ikke set hende. Men nu er jeg kommet hertil og håber at komme ind i flokken. Personlighed: Lidt hidsig. Nogle gange en smule genert. Men gør nogen hendes familie eller venner fortræd glemmer hun at hun er så lille og ikke spor stærk. Hun hader at føle sig ensom, og er nok lidt mørkeræd. Kan godt føle sig lidt utryg, hvis hun ikke kan se, om der kommer nogen bagfra, derfor føler hun sig bedst tilpas når hun står på en bakke. Bliver let forelsket og holder let op igen. Hun hader snobbede hopper og hingste, og elsker små føl, selvom de nogle gange kan være ret irriterende. En rigtig god ven, og opgiver gerne sin 'store kærlighed' for sine venner og sin familie. Elsker: Hingste, venner, familie, små nuttede føl, en god galop og lækkert græs.. q; Hader: Blærerøve, dårligt græs, utro kærester og fugle. Grrr.. God til: At galopperer og få andre op med humøret. Dårlig til: At klatre i træer. Det er da også lige godt umuligt når man ikke har nogle fingre lissom de pokkers menneker! Stjernetegn: [Kommer] Flok: Starlight flokken. Billede: Knuss.. Ps. Skal nok melde mig til nu! Sku' bare lige bestille først.. ;D Klaret
|
|
|
Post by Michelle Wonder on Aug 14, 2006 8:49:12 GMT -5
Vil gerne bestille stjernetegn: Livet & Lyden, tak! ;D
|
|
|
Post by Whisper on Aug 14, 2006 8:51:59 GMT -5
Okay det laver jeg ;D
|
|
gipsy
Junior Member
|
Post by gipsy on Aug 14, 2006 9:10:04 GMT -5
billede: www.equinemassage.nl/billeder/sort%20hest.jpgNavn: gipsy kælenavn: sorte alder: 9 køn: hoppe højde: 160 race: araber Nr: har eget billede historie: Jeg blev født (ja, meget mærkeligt, det VED jeg godt) i det fri i en flok, hvor der kun var araber. Jamen, det var da meget hyggeligt. Eller det var nærmest ikke en flok?!?! Men det var en masse araberfamilier på samme område, hvor alle var gode venner, hjalp hinanden og sådan noget. Min mor hed angel og var også sort som mig, min far hed calino og var også sort og min lillesøster hed silver og var mærkeligt nok hvid. Vi var tæt knyttet i familien. Jeg var kun 2 år ældre end min søster, så vi kom meget godt ud af det sammen, det år vi var sammen. Men så da jeg blev 2 år fortalte min far mig, at alle arabernene her, havde bevery *friendly* persontet at flytte videre, da der var mennesker på vej. Kun få familie ville blive tilbage. Men da jeg i forvejen havde bevery *friendly* persontet at flytte og finde ind i en 'rigtig' flok, blev jeg. De var ikke videre glade for min bevery *friendly* personning, men de accepterede det da! Jeg blev i det område jeg var født og opvokset i. Det var ret underligt, men heldigvis var min bedste ven der, sejk . Så vi hyggede os sammen. Han var også blevet, i stedet for at ta' med sin familie. Så dér fjollede vi lidt rundt og blev 'voksne', havde nogle kærester og sådan noget. Men efter et halv års tid begyndte vi at glide fra hinanden. Jeg snakkede lidt med ham, jo det havde han bemærket. Derfor ville han også rejse videre nu. Vi gik hver til sit, siden har jeg ikke set ham. Men nu er jeg kommet hertil og håber at komme ind i flokken. personlighed:jeg er lidt genert men eller fin nok at snakke med elsker: hoppe woow. rigtig saftight græs hader: dårligt græs god til: at løbe hurtigt dårlig til: stjernetegn: Lyden flok: starlight flokke Klaret
|
|
gipsy
Junior Member
|
Post by gipsy on Aug 15, 2006 7:18:56 GMT -5
ups hade misset den der men stjernetegn det skal være Gernerthed
|
|
|
Post by Whisper on Aug 15, 2006 7:19:41 GMT -5
okay ;D
|
|
gipsy
Junior Member
|
Post by gipsy on Aug 15, 2006 7:23:45 GMT -5
nej Lyden i stedet
hvordan kan man se at man har en hest og har jeg fået en nu
|
|
|
Post by Whisper on Aug 15, 2006 7:28:02 GMT -5
du kan se det ved ja jeg Whisper eller Spirit har skrevet Klaret neden unden din bestilling. Du har fået din hest nu, og så kan du også passe i passerbogen.
|
|
|
Post by Liiv on Aug 15, 2006 8:48:52 GMT -5
Navn: Danger Shadow Kælenavn: Fake Faker, men bruger det aldrig. Alder: 7 år Køn: Hingst Højde: 159 cm Race: Ædel Araber Nr: Har eget billed ^^ Historie: Danger Shadow blev født i arabien, i frihed. Han var et blidt og kærligt føl, som kom godt ud af det med alle, undtagen lederen af flokken, der anså ham for en for stor trussel. Lederen var led og ond mod Danger, hans mor prøvede at forsvare ham, men blev slået ihjel af lederen, efter et hæftigt skænderi. Da var Danger ½ år. Danger var rasende, men for lille til at hamle op med den store leder, og ingen ville - naturligvis - hjælpe ham, da de havde set hans mors skæbne. Da Danger stadig var en åring kunne han ikk' flygte og klare sig selv, så han blev i flokken. Han var en stærk fighter, som - selvom han hverken havde familie eller venner - kæmpede sig igennem hadet. Lederen begyndte at sprede rygter i flokken om Danger - dårlige rygter - at han var farlig, ville slå føllene ihjel og kun ude på at bedække hopperne. Det var herved Danger Shadow fik sit navn. Så vendte hele flokken sig mod ham og var onde overfor ham. Efter 2 år skred han, han var blevet en ondskabsfuld hingst, som var bitter og fake. Efter et par dage fandt han en ny flok, her fik han hopperne til at dåne og hingstene til at hidse sig op. Her fik han sit kælenavn: Fake Faker. Han blev jaget ud fra flokken 3 år efter, og efterlod sig mange knuste - hoppe - hjerter og adskillelige føl. Han var aldrig blevet elsket af nogle, og var derfor blevet en rigtig bitter hingst, som kun tænkte på sig selv. Han vandrede fra flok til flok, forførte hopper, blev hadet og skred igen. Sådan gik det i 2 år. Og nu er han kommet hertil. Personlighed: Ond, rigtig rigtig ond. Er den største løgner og faker, men man kan ikk' se det på ham. Han er meget tiltrækkende og smuk. Hopperne falder konstant for ham, den største egoist, meget hidsig, umådelige stærk og hurtig, en vaske ægte chamør og forførre. Elsker: Hopper, bedække. Hader: Hingste,,. God til: Charmere hopper, være ond, slås, løbe, bedække hopper, lyve - man kan aldrig se på ham når han lyver, da han er så god til at skjule det. Dårlig til: At blive venner med hingste, tale sandt, se rigtig ond ud. Stjernetegn: En blanding af Tordan og Skyggen Flok: - Klaret
|
|
|
Post by White Flame on Aug 15, 2006 13:25:31 GMT -5
Navn: White Flame kælenavn: ? Kommer sikkert alder: 5 køn: Hingst højde: 1,68 race: Araber Nr: har billed historie: Flame blev fanget i det fri af mennskene. Hanblev taget til et stutteri hvor man prøvede at tæmme ham men ingen kunne tæmme ham. Stutteri ejerns datter forstod Flame og en nat slap hun ham løs. Han blev fundet af en gammel indianer der førte ham hjem til hans ''lejer'' ikke som fange men frivilligt da Flame forstod han ikke var som de andre. Han boede der hvor de brugte ham til avl i noget tid indtil Flame ikke gad mer. Så han stak af og er så kommet hertil nu personlighed: Flame er meget kæk og en rigtig drengerøv. Han elsker at boltre sig og er meget legesyg. Han kan godt lig at oppe sig for hopperne og kan ikke lig at hingstene kommanderer med ham. Alt i alt er han the one and only for han er virkelig en ener og kan ikke på nogen måde sammenlignes med en anden hest. Han ved hvornår det bliver seriøst. elsker: At drille hader: Blive hunset med god til: At charmere og elsker at drille dårlig til: Hmmm.. ? stjernetegn: Jorden flok: Starlight flokken. Klaret
|
|
gipsy
Junior Member
|
Post by gipsy on Aug 16, 2006 6:44:51 GMT -5
hvorfor har jeg ikke fået mit billede ind der i siden
|
|
|
Post by Whisper on Aug 16, 2006 6:46:39 GMT -5
det er meningen at man selv skal gøre det, men jeg kan godt gøre det for dig. skal jeg det?
|
|
|
Post by Liiv on Aug 16, 2006 9:02:53 GMT -5
Vil gerne have endnu en hest ;D : Navn: Santana Kælenavn: Sun, Santa og hva' man nu ellers kalder mig ;D Alder: 3 år Køn: Yep yep, mega lækker. (Hoppe,,.) Højde: 151 cm Race: Araber Nr: Har selv billed ^^ Historie: Levede engang i en stor - meget blandet - flok, hvor jeg havde det rigtig godt. Jeg voksede op, fjollede rundt, kærestede lidt og sådan. Men så en dag gik det hele i kage. Min kæreste var utro med min bedste veninde, og jeg mener virkelig utro. Min bedste veninde, Scarlett, var ifol med min kæreste, Mickie. Kæft hvor blev jeg gal, jeg forlod dem med det samme og søgte ud i den store verden. Og nu er jeg her. Personlighed: Sød, rar, vildt chamrende og smuk. Elsker veninder og hingste, vil næsten opgive alt for sine venner. Kan være lidt svær at komme indtil, men når man så når indtil hende, er hun den bedste veninde i hele verden som vil gå gennem alt for sine venner, ja, selv døden. Er meget tiltrækkende, men ikk' flirtende, hader nemlig - efter episoden med Scarlett og Mickie - flirtende hopper. Elsker: Venner, hingste, græs og så meget andet godt. Hader: Mickie, Scarlett, flirtende hopper, 'plastik' heste, dårligt græs, utro kærester og hoverende heste. God til: Chamrere, bliver venner med mange forskellige, løbe hurtigt og slås. Dårlig til: Hmm? Klatre, ride, snakke med mennesker. Stjernetegn: Torden Flok: Starlight Klaret
|
|
|
Post by aravis on Aug 16, 2006 10:25:30 GMT -5
Navn: Aravis kælenavn: Ara alder: 4 køn: Hoppe højde: 157 race: pinto Nr: 19 historie: Aravis er vokset op som en vildhest men blev fanget som 3 årig af meneskene fordi hun løb væk fra hendes flok. Da hun var hos meneskene var hun sød og rar når hun stod i boksen eller gik ude i folden men når meneskene prøvede at ride på hende smed hun dem af. Det gik heller ikke at prøve at gi hende sko på det ville hun heller ikke. Men en skøne dag slap hun væk og ...(det er det jeg nu skal fortele sammen med jeg ;D ) personlighed: Aravis har helt sin egen vilje hun vil aldrig lade nogen ride på sig af meneskene medmindre der en af dem hun kan lige elsker: at være agtiv hader: at dovne men får lyst til det nogen gange god til: at løbe, svømme og være glad dårlig til: klatre, snakke med menesker, ligge helt stille og være sur bliver lyn hurtigt glad igen stjernetegn: Ånden og Vandet flok: Starlight billede: vælger et ;D Klaret
|
|