fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Oct 28, 2006 5:00:28 GMT -5
Navn: Fleur Alder: 3 år Historie: Jeg hvar på en gård, Men de blev trætte af mig fordi jeg gik og lukede alle de andre hest og mig selv ud. Og så var jeg sådan en skide god springer ta jeg bare sprang ove rhegnet. Nå pyt med det problemet er at jeg midstetede min bedste ven. Personlighed: Fræk, altid på farten. En rigtig balade mager, en fast bestemt piie, en rigtig god og sjov ven. Ingen mennesker kan holde hinde fange hvad end de gør! Elsker: Bryde ud, Lege, balde, min bedte ven! og og og SLIK STEN!!! Hader: Hmm...? Godtil: Bryde ud, lave balade, løbe stærkt skarbe og hurtige veninger. Dårlig til: Hmm..? indet?
|
|
fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Oct 28, 2006 5:19:58 GMT -5
Navn: Ferdinand Alder: 10 år Historie: Lige nu er går jeg frit rundt og kommer kun vis min eger kalder på mig med elers bor jeg på et fint stort stutteri min eger er en dregng på 12-13 år som hedder Krestian han er selv godt til at ride både Dressur og spring. Hans far er en kendt spring rytter og hans mor en kendt dressur rytter. Personlighed: Meget trofast mod Krestian. Ellers er han lidt snobet og meget fin. Han taler ikke til framde hest og han mener at vilde heste er beskitte oog fuld af bagterier han endelig ikke må få på sig. Men ellers er han også meget sej og smuk. Elsker: Krestian Hader: beskitte heste God til: Dressur, spring, western, show og alle andre ride måder. Dårlig til: hmm..?
|
|
fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Oct 30, 2006 14:59:57 GMT -5
Navn: Antonius kælenavn: Hvad du vil kalde mig ;D alder: 6-8 år køn: Hingst højde: race: Andalusier Nr: historie: Jeg stammer oprendelig fra den 'Spanske ride skole i Wien' i ørstrig, men jeg egnede mig åbenbart ikke til Show eller også skulle jeg noget andet? hved ikke hvad jeg skal. Nå men jeg kom ind i den hersens trailer hvor jeg derefter var på vej en lang tur væk. Der gik over en dag tror jeg da. Jeg kom endelig fram. Jeg hved ikke hvordan men jeg kendte dettte sted...... personlighed: Stille tænker ikke ret meget på hopper men er typisk på høj liste i plad hoperne elsker: Hmm.. Livet? hader: Tja.. menesker god til: Hmm dårlig til: Hehe det ku' du li at hvide stjernetegn: ??
|
|
|
Post by eminem on Oct 31, 2006 9:31:02 GMT -5
Navn: Mercour Danomino kælenavn: Cour, Dano, Dana,Mino Merc alder: 4 køn: Hoppe højde:? race: Araber Nr: www.informatik.uni-ulm.de/ki/Frauen/Tutor/araber.gifhistorie: hun blev født og voksede op med sin mor...hun var enebarn og havde ingen far...da hun blev 3 flyttede hun væk og kom hertil;) elsker: at galopere, springe,møde nye heste og meget meget mere! hader: hm god til: at chamere;) og meget andet dårlig til: hm? stjernetegn:huh? Mig: Navn: Emily Kælenavn: Eminem ALder. 11
|
|
|
Post by surprise on Oct 31, 2006 9:57:41 GMT -5
((Udskyld mig men det billed er optaget af Wonder så vidt jeg hved ))
|
|
|
Post by surprise on Oct 31, 2006 10:04:25 GMT -5
Navn: Mutazz Harb [Fulde navn kommer] kælenavn: Sweet alder: 4 år (Spør mig lige ) køn: Hingst højde: race: hmm..? historie: Hemelig personlighed: [kommer] elsker: Hmm..? hader: Hmm..? god til: Alt..? dårlig til: indet..? Navn: Azhar Nu'man-Amir [Fulde navn kommer] kælenavn: Dakness alder: 4 år (Spør mig lige ) køn: Hingst højde: race: Hmm..? historie: Hemelig personlighed: [Kommer] elsker: Hmm..? hader: Hmm..? god til: Alt..? dårlig til: Indet..?
|
|
|
Post by noodle on Oct 31, 2006 14:38:11 GMT -5
Navn: Colin da Silver Coda kælenavn: Colin alder: 7 køn: Hingst højde: Bedøm selv race: Ja da historie: " Det er da Colin! Colin min gode gamle ven! " Jeg kunne tydeligt høre på stemmen hvem det var, genkende lyden.. " Øhh.. Ja,! " Sagde jeg en smule ubetænksomt. Jeg kunne ikke skimte ham i mørket, bare lyden af hans stemme fik mig til at indse at det var ham der havde ledt efter mig.. " Kan du ikke kende din gode gamle ven? Det da mig! " Sagde han. Jeg blev tavs. Hørte nogle latter skræmtede i mørket. Jeg stod der, lod kulden og mørket opsluge mit liv. " Diego? .. " Spurgte jeg tørt. " Nej! Kald mig ikke Diego! ,," Sagde han med et sort humør.. " Hvad så? " Spurgte jeg selvom jeg godt vidste, ja.. Anede helt at han blev kaldt Get it shadow. " Get it Shadow.. " Sagde han, jeg stod lidt måbende. " Nåårh.. Øh.. Ja!! Det vidste jeg godt! " Sagde jeg. " Ingen glemmer mit navn.. " Sagde han. Han trak mig op i en krog. Jeg kiggede rundt. Hvor var Paplo Fransicko når man havde brug for ham. " Colin.. Jeg .. ." Sagde han mumlende. " Ja... Jeg. Har ikke lyst til at gøre dig ondt.. Meeen! " Sagde han og kom tættere hen imod mig. " Men hvad?!? Bare du ikke dræber mig, jeg vil gøre alt! " Sagde jeg og så rundt, bange og for tøvende. " Du .. Kan gøre mig 1 lille ting som vil redde dit liv.. " Sagde han dysteret. " Tsh.. Jaja, kom nu til sagen! " Sagde jeg uden at tøve. " Jo.. Henne i vest ligger der et ur.. Det skader ikke hvis du henter det, det ligger på jorden. På en bakke hvis du vil være i den tilstand at hente sådan en værdifuld ting.. Den ligger i en guldkæde! " Sagde han barskt. " Ja, men sir? " Spurgte jeg. " Hvad? " Svarede han straks. " Hvad skal du bruge den til? .. " Spurgte jeg undrende. " Det rager ikke sådan en luske bund som dig.. Kan du så se at komme afsted! " Råbte han og skubbede mig væk fra ham. " Javel, sir! " Sagde jeg og galoperede så hurtigt jeg kunne væk. Hen imod vest.Anede ikke hvor i vest guldkæden med uret var. Men jeg havde på fornemelsen det begyndte som en land tur, og very *friendly* persontede som en lang tur.. Jeg havde fuldkommen ret.. Jeg galoperede jo i mega langt tid. Prøvede at komme vidre men det følgtes bare som om jeg ingen steder kom.Pudselig stødte jeg ind i en hoppe,un var en flot og skøn, sød en. Hun havde travlt, men prøvede at fortælle mig noget. " Hjælp mig! Hjælp mig! " Sagde hun mens hun græd. Jeg kiggede irriteret hen på hende, jeg vidste ikke om jeg burde eller skulle hjælpe hende, eller ej.. For det følgtes som om jeg ikke burde. Som om der var noget jeg ikke skulle.. Eller, måske.. " Hvad skal eller kan jeg hjælpe med? " Spurgte jeg hende. " Hjælp mig! Pliz, vær' sød at hører på mig! Hjælp mig! " Sagde hun.. " Men med hvad? " Spugte jeg igen undrede og en smule irriteret over hoppens mærkværdige opførelse. " Jamen.. Han han! Jeg mener du.. Jeg.. Han væk! " Sagde hun stammende og gråd græd så det lignede et vandfald af de mest utydelige og triste tårer. Jeg så uforstået på hende igen. * Det her er nok det mest mærkelige.. Bare rolig, jeg møder ikke noget så mærkeligt senere på den her tur* Tænkte jeg opmuntrende. " Nej.. Jeg har travlt og kan desværre ikke hjælpe dig frk. .. " Sagde jeg og begyndte at galopere vidre. Jeg skyndte mig lidt, for jeg havde jo travlt. * Hvad vil Diego ikke gøre ved mig hvis jeg ikke finder det dumme ur? .. Og hvad i hele den her verden skal han bruge et ur til?.. Han er en hest, ikke en af de dumme skabninger.. Hvad er det nu de hedder? Nåårh ja, mennesker.. * Tænkte jeg fortvivlet og galoperede vidre. Jeg stoppede ved en grøfte kant. Kiggede ned i den. Så en guldkæde ligge i grøften. * Yes jeg fandt den! * Tænkte jeg og samlede den forsigtigt op i munden og lod den falde om min hals, den faldt stille og smukt på plads. * Ups men hvor er uret? * Tænkte jeg forvirret. * Jeg må gennem søge hele grøften! For den må jo være her omkring. Det er det eneste den kan! * Tænkte jeg irritabelt og pludselig uden jeg egentligt vidste af det var jeg igang med at gennem søge hele grøften. Jeg tænkte ikke på hoppen, før.. Ja, før hun kom springene ind foran mig, grædene.. Hyldene, jamrende og trylende om hjælp. Jeg anede ikke om jeg skulle tage chancen igen. Lede vidre eller.. " Hjælp mig! " Trylede hoppen igen. " Med hvaad? " Spurgte jeg surt. " Min.. kæreste .. Han er blevet væk.. Jeg mener.. Kidnappet.. " Sagde hun forgrædt. Jeg kiggede lidt hjælpeløst på hende. " Jamen.. Kan du ikke bare spørger nogle andre om hjælp? Jeg har temmeligt travlt.. " Sagde jeg og så beende på hende. " Der er ikke andre.menneskene tog ham! han var mit eneste håb.. " Sagde hun og lod fem eller fire tårer glide ned af hendes kind. Der stod jeg fortvivlet. * Skal jeg hjælpe hoppen eller skal jeg hjælpe Diego? Hvis jeg hjælper hoppen.. Så er jeg næsten sikker på at Diego dræber mig.. Hvis jeg hjælper Diego og lader hoppen være i stikken. Så bliver hun ked af det og kommer ikke vidre i sit liv.. Og Diego lader mig være i fred, ihvertfald.. I noget tid? " Tænkte jeg. " Ja, oka... Jeg hjælper dig. Men kun fordi jeg selv kan huske hvordan det var at blive kidnappet af menneskene! " Sagde jeg med et opmuntrende smil af glæde. Hoppen smilte igen. " Men så skal du også hjælpe mig med at finde sådan et guldur som passer til kæden jeg har om halsen.. " Sagde jeg med et smil. Hoppen nikkede forstående, og da begyndte vores søgen sammen. Vi startede med at lede efter hendes kæreste, for hun havde nok det mest dårligt da.. Vi gennem søgte først grøften alligevel. Så galoperede vi mod Syd. Der stod der en hingst helt fortabt og stirrede ud i tomhedens kulde. Jeg kiggede på ham, gik ind foran ham for at snakke med ham om det. Mig og hoppen havde aftalt at vi ikke måtte snakke så vildt meget med ham, for han var sikkert en fortabt sjæl. " Hej.. Hvem du? " Spurgte jeg og kiggede hen på ham med et lille smil. " Jeg er mig.. " Sagde han lidt sky. " Vi gør dig ikke noget.. Vi leder bare efter hende hoppens kæreste, og et guldur.. Hvis du har set sådan en så vil vi gerne vide hvor du har set de ting eller dem? " Sagde jeg og smilte varmt skønt jeg inderst inde var temmelig tosset.. " Jo. Jeg har set en hingst. Han blev desværre godt nok taget til fange af nogle mennesker.. Og der var en hingst. En ond hingst.. " Sagde han rystende. Jeg nikkede. " Hvor tog de hingsten hen? " Spurgte jeg. " Hen imod en gård. ! " Sagde hingsten vi nikkede og begav os afsted. Vi galoperede så hurtigt vi kunne hen imod en gammel gård. Vi standsede op og kiggede ind af vinduerne, i det første vindue så vi køér idetindue så vi bokse med heste. Vi sprang sammen hen imod døren, tæskede løs og så åbnede den sig og vi sparkede boksene op til alle heste. Der kom hoppens kæreste springene og vi galoperede alle væk uden menneskene nåede at ane noget som helst. Vi begav os afsted. " Tak! Tusinde tak. " Sagde hoppen og gav mig et kind møs. Jeg blev helt rød om kinderne. " Ved du hvor at der ligger et guldur.? " Spurgte jeg hingsten som var hoppens kæreste. " Ja, jeg ved! " Sagde han. Vi galoperede sammen hen til en bakke, der lå der et lille ur. Jeg kom til at tænke på det Diego havde sagt. * Nårh ja! Uret lå jo på en bakke top.. Hvorfor havde jeg ikke bare tænkt på det noget før? * Tænkte jeg og tog uret omkring halsen. Jeg galoperede væk, men hoppen fulgte efter mig, hun tog uret over på hendes side og så galoperede hun væk fra mig. Jeg galoperede og galoperede hjem til Diego, han var rasende. " Vi finder ud af hvor hoppen du snakker om eller lyver akurart om har gemt uret! " Sagde han irriteret. Vi fandt ud af at hun gemte den i berlin og Paplo Fransicko var i Italien.. Så det er derfor jeg, Diego.. Galoperede ud for at slå hoppen ihjel.. Og det er skam sket nu.. Vi fandt Paplo Fransicko i Italien og fandt lommeuret og så begav vi os hen til Starlight flokken med Paplo Fransicko i baghold. Vi ved ikke hvornår Paplo Fransicko ankommer til Starlight flokken.. Men jeg er lige kommet. personlighed: Han er rar. Bare ikke sammen med Diego. Han er smart og flot. Altid en lykke med sig og så han på når der er nogen til stede! Han er hverken ond eller God han er Neutral. elsker: Hopper! hader: at blive gjort til grin god til: Meget dårlig til: Hmm? Bedøm selv..
|
|
|
Post by noodle on Nov 1, 2006 5:01:34 GMT -5
Navn: Paplo Fransicko kælenavn: Paolo, Paplo alder: 7 køn: Hingst højde: race: Ja da! historie: Laang personlighed: Paplo Fransicko er en god ven, om du så er ond eller god. Han er ven med Diego eller det tror han og Colin. Han er rar og hjælpsom. Stærk og så er han snu og hurtig til at tænke. Han er en rigtig hård fyr. elsker: Hopper.. hader: Meget.. god til: Meget.. dårlig til: Noget.
|
|
fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Nov 1, 2006 9:17:16 GMT -5
Navn: Spartan kælenavn: Spar alder: 4 år køn: Hingst højde: race: Araber Nr: historie: Temelig vemelig lang personlighed: Sød rar en rigtig ung hest. Han er en rigt god hest har altid hjærtet på det rigtig men også noget af en camør. elsker: Hopper og andre ting og sager. hader: små plag somme føl. god til: Galopere stærkt dårlig til: Hmm.. der er noget men hvad? stjernetegn:
|
|
|
Post by surprise on Nov 1, 2006 15:48:53 GMT -5
Navn: AL-AHMAR of Danger kælenavn: Jama, Al-hattel, Beauty boy, Star boy, ALMASE, AL-FAHL, Al-HAWA, Az-raf alder: 8 år køn: Hingst eller kan han også blive en hoppe? højde: race: Mystisk, ond, god, klog race eller? Friser her, arber der, haflinger fram, Pinto tilbage... Nr: historie: Hemelig personlighed: Neutral - skifter hurtigt, så han ond og så er han god og så er han enumere ond.... elsker: Død og ødelægels| Alt godt hader: Alt godt| alt ondt god til: Skifte farve og bygning. Være ond være god? dårlig til: Hmm..? stjernetegn: Ingen der helt rigtig hved. Andet: Han er bror til Farooq. Han er meget ond men også meget god?. Han kan skifte sin form men, hvordan?
|
|
|
Post by *'~Willa~'* on Nov 1, 2006 16:19:15 GMT -5
Navn: Willa kælenavn: Will alder: 4 år køn: Hoppe højde: 155 cm. race: Araber Nr: 22 historie: Født vild, kommer fra en anden flok hvor de ikke behandlede hende særligt pænt. personlighed: Rar og blid, men et varmt tempremant! elsker: Jorde en lang tur, med en hun holder af. hader: Ondskab, had god til: Vise hvem hun er! dårlig til: Bestemme hvad hun vil. stjernetegn: Lynet
flok: Starlight billede: -
|
|
|
Post by Behind These Hazel Eyes on Nov 2, 2006 9:33:42 GMT -5
Navn: Behind These Hazel Eyes kælenavn: Hazel, Eyes alder: 4 køn: Hoppe højde: 1.59 race: Pinto historie: Hazel boede i en rar flok, med sin plejemor. Indtil en dag lederen blev dræbt på mystisk vis!., En ny og ond lederhingst trådte frem, han ødelagde flokken!. Han var sindsyg, Da Hazel voksede blev hun den smukkeste hoppe i flokken og derfor tog lederen ved navn, Montaque, hende til kæreste. Eller rettere sagt tvangskæreste! Hun fandt en dag ud af at hun var ifolet, Hun fortalte ikke Montaque det og fødte føllet, Det lykkeds hende at gemme føllet alle hendes år!... så en dag da hun kom hjem til flokken efter at have leget og madet føllet var flokken ødelagt, og en besked stod på jorden til Hazel , der stod:'Behind These Hazel Eyes!, Jeg ved du fik det føl, jeg hader dig for ikke at fortælle mig det!, Jeg har dræbt din far og din mor, hele din familie!, og jeg vil også dræbe dig og dit føl!... en dag!, Montaque' Så løb Hazel med føllet, Føllet voksede op og blev en smuk hoppe ligesom Hazel!... Men så en morgen lå hendes føl dødt ved sidenaf hende!, Og endnu en besked stod ved Hazel: 'Nu har jeg også dræbt dit føl!, og du er næste!' så løb hun, og har ikke set Montaque eller hans beskeder siden! personlighed: Hun er meget sød, men kan være lidt genert?, Hun kan blive så sur ved tanken om Montaque og hader hingste der har hans personlighed!, Men hun vil gerne have en hingst der vil elske hende, ikke kun for hendes udseende, eller for hendes personlighed. Når hun vil kan hun være meget charmerende og fræk! elsker: Hingste!(Det komemr an på hvilke hingste, Hun kan godt lide charmerende, og lidt frække hingste, som ikke er bange for at vise hvem de er!) hader: Montaque(Hingsten i hendes fortid, og Vand!(dog drikekr hun det, men hun er bange for vandet!) god til: Der er så meget..! dårlig til: Det er vel det samme??
|
|
fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Nov 2, 2006 10:26:32 GMT -5
Navn: Surprise kælenavn: Solle alder: 4 år køn: Vallak højde: race: New forest Nr: historie: Hmm.. personlighed: Sød rar, ikke spor hingstet ikke bange for at være sig selv, er bare sig selv hele tiden. elsker: Mad hader: hmm..? Sadel? god til: Springe godt ikke så højt igen men bare at springe perfækt sætte perfækt af og får det til at se godt ud. Show!!!! og Western. dårlig til: Hmm..? ikke hel perfækt til Dressur stjernetegn: hmm..? født i september så øhh..?
|
|
|
Post by Behind These Hazel Eyes on Nov 4, 2006 9:55:24 GMT -5
Ny hest Navn:Fear Me(hans rigtige navn er Firenze) kælenavn:Fear alder:8 år køn:HINGST! højde:1.79½ race:Araber Nr:http://horses-etc.com/images/Anthem_006a.jpg historie:Fear Me blev født en varm sommerdag, som mærkeligt nok det minut han blev født, blev forvandlet til en stormfuld dag.. Han blev kaldt Firenze. Det varslede ikke godt, tænkte hans mor og det havde hun ret i. Da Firenze voksede op blev han magtfuld og ond! Han dræbte når han ville, bedækkede når hanville, Jah han gjorder alt!.. Han mor var svag og det hadede Firenze hende for, Han dræbte hende en dag! Lederen så ham dræbe sin mor.. Det var ikke et særlig godt syn!... han smed ham ud. Nu strejfede Firenze og skiftede sit navn til 'Fear me!'. Nu er han kommet hertil! personlighed:Han er ond og magtfuld. Han gør hvadder passer ham og det er ikke tit han ladre en slippe! Han kan godt lide magt og skraber den til sig, som et grådigt dyr! Han er for det meste sur og tvær, Men kan være en vild charmør og frækkert! elsker:Hopper og magt!! hader:Hingstedre prøver at gå i vejen for ham! og dumme hopepr der ikke giver efter for hans magt! god til:At få hvad han vil! dårlig til:Kærlighed og venskab! stjernetegn:Lynet, Stormen og skyggen flok:Ingen, Jeg strejfer! billede:
|
|
fleur
Full Member
Ferdinand ^^
|
Post by fleur on Nov 4, 2006 12:49:30 GMT -5
((Behind These Hazel Eyes --> Billedet er taget!! :X ))
|
|