tjai
New Member
|
Post by tjai on Jun 17, 2007 7:13:16 GMT -5
Navn: Tai kælenavn: som du vil alder: 3 år køn: Hingst højde: 1,15 cm race: islænder Nr:? historie:? personlighed: sød rar mod andre elsker: Især hopper og venner + at galopere hader: de onde god til: at få venner dårlig til: at få fat i pigerne (er genert) stjernetegn: solen og lyden
flok: starlight billede:http://www.beepworld.de/memberdateien/members27/ponylein88/mein_pferd.jpg
|
|
maria
New Member
|
Post by maria on Jun 25, 2007 7:01:16 GMT -5
Navn: mini kælenavn: som du vil alder: 2 et halvt køn: Hingst højde: 1,15 cm race: islænder og nordbakker Nr:? historie:? personlighed: sød rar mod andre elsker: Især hopper og venner + at galopere hader: de onde god til: at få venner dårlig til: at få fat i pigerne (er genert) stjernetegn: solen og lyden
|
|
maria
New Member
|
Post by maria on Jun 25, 2007 7:55:04 GMT -5
Navn: Hamp kælenavn: du vil alder: hele 3 år køn: hingst højde: 1.40 race: islænder Nr: ? historie: har ikke lyst til at snakke om personlighed: ond elsker: hopper og mord hader: dem der skal spille smarte god til: at slås dårlig til: ingen ting stjernetegn: lynet og skyggen
flok: starlight
|
|
mussi
New Member
|
Post by mussi on Jul 6, 2007 8:31:14 GMT -5
Navn: Pluto kælenavn: Pluto ^^' alder: 1 år køn: Hoppe højde: - race: Araber Nr: 14 historie: Tjaa, nu er det ikke sådan at jeg har den længste historie i verden... Jeg er stadig meget ung... Men jeg vil gerne fortælle jer hvad der er sket i det 1. år af mit liv. Jeg blev født af en ung hoppe ved navn Rin, min far kom fra et stutteri og straks efter han havde bedækket min mor, blev han fanget igen... Jeg har aldrig set ham, men har hørt en masse fine historier om ham. Min mor døde desværrer for en måned siden, og lige siden da, har jeg taget af mig selv.. Eller jeg prøver, det går ikke så godt som det ser ud til... Og så smager græs af lort, jeg savner min mors mælk. personlighed: Jeg er meget stille, ikke den der siger alt for meget... Jeg har altid fået at vide af min mor at jeg ikke må snakke med fremmede, og det er netop derfor jeg ikke snakker meget, selvom det er svært når man er så nysgerrig som jeg er. elsker: Jeg elsker... Jeg elsker sommerfugle og fugle... Somemrfuglende har sådan en dejlig farve, de for mig altid til at smile... Hov og så elsker jeg sommer og vinter.. Jeg kan godt lide sommeren fordi der er en masse sommerfugle og vinterende fordi der tit er sne! hader: Jeg hader mennesker... Efter hvad de gjorde til min far, jo... Dem hader jeg. god til: Jeg er ikke så god til noget endnu... Min mor har altid sagt jeg er en god svømmer, men jeg ved ikke rigtigt. dårlig til: Jeg er dårlig til at springe... Det ved jeg... Det er vel fordi jeg er så lille?... Jeg ved det ikke helt. stjernetegn: flok: - billede:
|
|
|
Post by charlottetdm on Jul 25, 2007 7:53:25 GMT -5
navn: julle kælenavn: jey jey alder: 4 køn: hingst højde: 154 race: welsh cob nr: 12 historie: julle blev født i naturen og voksed op. men som 3 årig blev han fanget de prøvede i lang tid men ingen kunne komme i nerheden af ham. han var blevet leder over flokken der vor han stod. men han kunne ikke fårstå hvorfor de gjorde alt hvad menneskerne sagde. isæer ikke når de lavede opvisninger. men endelig en dag havede han lagt en plan: da de kom ud for at prøve at hente ham gik han hen til dem og gav dem lov til at lægge grime på ham da de trækkede ham ud fra folden fik han grimme løs og stejlede så grimmen faldte af ham så vente han om og sparkede manden i hovdet og løb så hurtigt han kunne ud af lågen og han tænkte bare yes jeg er fri igen...
personlighed: julle har sine egne meninger om tingene og er meget selstendig men er aligevel meg sød mod andre heste. elsker: føl og hopper hader: mennesker god til: at løbe springe og svømme og smide folk af. dårlig til: at være lydig over for mennesker stjernetegn: skyggen flok: starligt flokken billede:12
|
|
|
Post by charlottetdm on Jul 25, 2007 8:22:42 GMT -5
navn:julle kælenavn: jey jey alder: 4 køn: hingst højde:154 race:welsh cob nr.: 12 historie: julle blev født som vildhest og voksede op der men som 3 årig blev han fanget. efter nogle uger ville de prøve at ride ham men det gik ikke så godt de fik ham infanget fra folden og fik lagt sæletøj på ham men da han bare kune mærke at det stramede i munden på ham!!! lavede han et kæmpe katapultsæde og han fik smit alle af. på den måde fik han hurtigt styringen over flokken han gik i... men han kunne over hovedet ikke fårstå vårfår de andre var så lydige over for menneskerne men en dag fik han en ide. da de kom ud til ham for at tage ham ind var der ingen problemer på vej ud af ledet gned han hovedet op af en metalting så grimen sad løst da han var tæt på åbningen til vildmarken stejlede han så grimen faldte af ham han løb så hurtigt han kunne men så stod der lige pludselig nogen af mændene på en række og spærret vejen han var ligeglad og tænkte at de nok ville flåtte sig på et tidspunkt men det gjorde de ikke så han blev noget til at tage en hurtig bevery *friendly* personning og det gjorde han så. lige foran dem satte han af og sprang over dem da han var på den anden side lavede han et spjæt med bagbenene så han ramte to af med og de faldt døde om!!! de andre flygtede og julle var fri igen...
personlighed: julle har sin egen mening om tingene og er meget selstendig og klog. men han er meget sød over for andre heste... elsker: føl og hopper. hader:mennesker. god til:løbe springe svømme og smide fol af. dårlig til: at være lydig over for mennesker stjernetegn: skyggen. flok: starligt flokken billede: nr. 7
det var julle
|
|
|
Post by smukiie on Aug 9, 2007 10:26:51 GMT -5
navn: May kælenavn: ... alder: 4 køn: hoppe højde:... race:araber nr.: 16666 historie: ikke godt at vide
personlighed: for det meste glad og god til mange ting, hvis hun skal finde en hingst skal han være meget perfect til hende elsker: andre heste hader:mennesker. god til: løbe dårlig til: at finde den rette stjernetegn: ... flok: starligt flokken
|
|
|
Post by loleifos on Mar 14, 2008 9:35:39 GMT -5
Navn: Shadow kælenavn: Torden alder: 6 køn: Hingst højde: 153 Cm race: Pinto/Araber Nr: 21 historie:Han var med i en flok men de blev dræbt af en flok ulve personlighed: Hader hingste men elsker hopper. Kan også godt lide føl elsker: Hopper hader: Hingste god til: Imponere hopperne dårlig til: At være sammen med hingste stjernetegn: Ild
flok: Star-light billede: Nr. 21
|
|
|
Post by Something Speciel on May 31, 2008 15:13:18 GMT -5
Navn: Something Speciel kælenavn: Something, Speciel, Spe. alder: 5 køn: Hingst højde: 178 race: Fuldblod Nr: (Intet Nummer) historie: Siger han skam ikke. personlighed: Something, er en fuldkomen resaveret hingst!. Han, elsker hele naturen og finder tit fred i den. Han binder sig ikke så let til en hoppe, der kan godt gå tid. Han er meget svær at komme igenem når det handler om føelser. Hans øre er tit langt halvt tilbage og halvt fremme - Neutralt. Something, bliver godt og grundigt lokket af brunstlige hopper, men det er ikke altid han lader sig lokke. Men han er heler ikke altid den første som vrinsker op. Han hader de hopper som man ikke kan snakke med uden nusseri. elsker: Naturen hader: Hopper man ikke kan snakke med uden nusseri. god til: At være sig selv dårlig til: At være åben, overfor dem han ikke kender stjernetegn: Vejret flok: Star-Light billede:
|
|
|
Post by minisiewers on Jun 11, 2008 10:01:10 GMT -5
|
|