|
Post by buller on Sept 22, 2006 1:52:21 GMT -5
Billede :
|
|
|
Post by buller on Sept 22, 2006 1:53:00 GMT -5
billede som føl:
|
|
ibse
New Member
|
Post by ibse on Sept 22, 2006 14:39:48 GMT -5
Navn: ibse kælenavn: iber alder: 8 år køn: hingst højde: 141 race: fjordhest Nr: eget billede historie: hmmm?? personlighed: gernet elsker: at løbe hader: at være sur god til: at løbe dårlig til: at være sur stjernetegn: lyden flok: starlight billede: mig og mor Klaret
|
|
|
Post by surprise on Sept 23, 2006 13:00:41 GMT -5
Navn: SHABAB-Javan den III kælenavn: Shabab, Javan, Javn, Sha, Ababa alder: 8 køn: Hingst højde: race: Ædel Fuldblodsaraber. Nr: historie: Stammer fra et stort og fornæst stutteri. personlighed: Han er meget flink. Meget camerende. Han er snobet over for andre hingste og snobet ved første møde. elsker: Hopper og andet. hader: Andre hingste god til: Camere hopper, være smuk og avl dårlig til: Indet at klare andre hingste? stjernetegn: flok: Klaret
|
|
|
Post by surprise on Sept 23, 2006 13:13:21 GMT -5
Navn: Aasiyah ((Det betyder Ulydig på Arabisk)) kælenavn: Sygi(For sindsyg) Aasi, Yah, Siya alder: 8 køn: Hingst højde: race: Pinto Nr: historie: personlighed: Vild, en meget vild hest! Meget ulydig. Har sine egne veje at gå. Er ikke den person der samler på andre. Er mest alene og vis nogle skulle komme ryger ørene typisk ned og han går til andgrab på dem. elsker: ?? hader: ?? god til: Tæske andre, at undvære amdre. dårlig til: At være sammen med andre stjernetegn: flok: Klaret
|
|
|
Post by noodle on Sept 24, 2006 11:24:06 GMT -5
Navn:Wastih kælenavn: Was alder: 6 køn: hingst højde: 164 race: Araber Nr: eget billede historie: Han kan kun engelsk.. Han stammer oprindeligt fra U.S.A.. men blev solgt til et stutteri i england da han var føl, derfor kan han kun engelsk.. Men også dansk, bliver han gernert snakker han 'kun' engelsk til en.. personlighed: Genert. men nysgerrig. elsker: at gemme sig hader: At blive genert.. god til: At snakke engelsk.. dårlig til: at sige ting lige ud stjernetegn: Ingen der lige ved flok: starlight Klaret
|
|
|
Post by noodle on Sept 25, 2006 8:40:44 GMT -5
Navn: Clear Rose kælenavn: Rose, Clear alder: 3 køn: hoppe højde: 159 race: Araber Nr: eget billede historie: Hun voksede op som en yndig hoppe i et rigt område hvor vildhestene reagerede. Hun gik igen da hun var teenager og fandt en hingst, gjorde de mest dummeste ting. Men flygtede så og nåede Starlight flokken. personlighed: Venlig. Smuk ved de tíng hun gør elsker: At græsse, hingste. hader: At blive narret, gjort til grin og ikke mindst svinet til. god til: At springe dårlig til: At være 'ikke smuk ' stjernetegn: Lyden flok: starlight Klaret
|
|
bk
Junior Member
|
Post by bk on Sept 26, 2006 10:52:05 GMT -5
Navn: Month kælenavn: Mon alder: 5 køn: hoppe højde: 165 race: Araber Nr: eget billede historie: Da jeg var lille vil mine forældrer starte deres egen flok, men da jeg var 1½ år blev de taget til fange af menneskene, så jeg måtte klare mig selv. Så jeg har levet mit liv alnde end til nu! men da jeg var da jeg var tre år kom jeg til en flok, fandt en hingst og blev bedækket.. før jeg vidste af det have jeg Folet den mest sødeste føl! men efter lidt tid gik han fra mig, og så måtte jeg vidre, og jeg og mit føl har været i mange flokke endtil nu,og vi håber at vi kan slå os ned i starlight flokken! For altid. personlighed: meget genet over for fremmede, men kan blive en virkelig god ven! elsker: At få nye venner og mit føl hader: At blive gjordt grin med og at skifte flok! god til: At springe og galopere dårlig til: At snakke med fremmede.. stjernetegn: Sandet. flok: starlight Navn: Daiske Alder: 0½ Race: ARABER! Køn: Hingst. Historie: Voksede op ved min mor og vandrede til flok fra flok.. Men min far forlod mig og han var skravl farvet.. ligesom mig.. Personlighed: Sød, legebarn og altid artig! Eller?.. Klaret
|
|
|
Post by surprise on Sept 28, 2006 11:21:52 GMT -5
Navn: Hakaris of Astalor kælenavn: Astalor, Hakaris og hvad nu i kalder ham. alder: hmm.. 6 år ca. køn: HINGST! højde: race: Lipizzaner Nr: historie: [Kommer] personlighed: Han er meget hoppe glad og kan ikke klare andre hingste han er meget følsom med teriroriom det vil sige at han går meget op i at andre hingste holder sig fra hans teritoriom. Han er smuk og camerende kan sno en hoppe om sin lille finger men kunne aldrig finde på at såre en hoppe med vilje! Han kan næmt komme til at såre en hoppe ved at han siger at han ikke vil være kærste. Han leder efter den helt bestemte. Han er venlig over for hopper og beskytter dem godt. Han er fornem og en smule snobet ikke overdrevet! Han kan godt lide balade men ikke balade med hopper. Han kan mærke vis der er fare på fære og vis heste er onde.. for det meste. Han er også modig men ikke mere end andre. Han er meget stærk vis det virkelig gælder og han her en meget muskuløs krop. Han er helklart en meget stolt person! elsker: Hopper, lave balade med hingste men ikke noget han ikke kan komme ud af igen. hader: Andre hingste, andre uved komende på hans teriom. god til: Vinde hoppers kærlighed, Mærke fare, lave balade uden at få problemer senere.Lyve men bruger det ikke serligtit! dårlig til: At få balade, ikke at vinde en hoppes hjerte. stjernetegn: Vandet, Lynet, Stormen, Torden. Klaret
|
|
|
Post by noodle on Sept 29, 2006 17:03:59 GMT -5
Navn: Mountain kælenavn: Moun. Tain. alder: hmm.. 7 køn: HINGST! højde: 169 race: Araber. Nr: Eget historie: Kommer fra elsker: Hopper, lave balade med hingste men ikke noget han ikke kan komme ud af igen. Engedalen sammen med Stallion, der mødte jeg også Shawen og vi blev venner.. Ligesiden har vi været venner.. eller? Har vi?.. personlighed: Han er en glad og lystig hjælpsom hingst, han elsker hoppe selvskab som du nok vil bemærke! Elsker: Hopper og gode sager. hader: Andre hingste og dårlige dage.. god til: Hopper og alt det med at kæmpe dårlig til: At vinde i kamp stjernetegn: Stormen. Klaret
|
|
sky
New Member
|
Post by sky on Sept 30, 2006 7:06:57 GMT -5
Navn: Lover kælenavn: love og alt hvad i nu vil alder: 3 køn: hoppe højde: 1,60 race: Araber. Nr: Eget historie: jeg har altid været vild hest personlighed: hun elsker søde hingste og søde hopper Elsker: rare heste hader: mennesker og unde hingste god til: løbe og galopere og springe dårlig til: ?? stjernetegn: livet Klaret
|
|
|
Post by White Flame on Sept 30, 2006 11:12:37 GMT -5
Navn: Sunrise kælenavn: Sun alder: 4 køn: Hoppe højde: 1,67 race: 50% Palomino 50% Arabian Nr: eget historie: Aunrise var vokset op på et stutteri med en god famillie. Hun havde det godt på stutteri´et til ejern af stutteriet døde og hans søn overtog. Hanbehandlede ikke hestene eller for den sags skyld mennskene omkring ham godt. Han slog heste og mennsker så han blev til sidst fanget af politiet for dyre mishandling og vold mod mennskene. Der kom en ny ejer men han gik hurtigt konkurs og solgte stutteri´et og hestene. Sunrise blev solgt til en gamel mand der gik på udstillinger med hende. Med tiden blev Sunrise deprimeret og ville ikke spise. Manden vidste straks hvad problemet var og slap hende fri selvom han ikke brød sig om det. Sunrise elskede manden så det var svært for dem begge. Sunrise er nu stræbet hertil som en livsglad hest og er klar til at leve livet som fri personlighed: Sunrise er meget drille syg men dog meget elskomelig. Hun elsker at rulle sig og være pjattet men kan også godt li´ at flirte lidt med hingstene :].. elsker: Springe rundt som en vild galning og nusse med de andre heste hader: Lyse slukkere god til: at charmere sig med sin skønhed men også at drille dårlig til: At finde alvoren frem nogle gange stjernetegn: Lyden flok: Star light flokken billede: Klaret
|
|
|
Post by noodle on Oct 4, 2006 10:29:03 GMT -5
Navn: Stallion kælenavn: Stal. Lion. alder: 7 køn: Hingst højde: 1,69 race: Araber Grey Nr: eget historie: Stallion voksede op sammen med de andre heste i Engedalen, han var meget stærk og det er han endu.. Han flygtede dog sammen med Mountain og Shawen, hen til en anden flok.. Måske bliver han der?.. Men han skal tit hjem og besøge Engedalen da han kommer til at tænke på det 'Meget' tit.. personlighed: stallion elsker hoppe selvskab.. Han er stærk og tænker ' logisk' Han er modig og alt muligt.. Han er god til at beskytte.. og så er han en rar sjæl! elsker: spring. Kæmpe og overvinde hader: At tabe! god til: At vinde i kamp dårlig til: At være en god taber stjernetegn: Ånden flok: Star light flokken billede: Klaret
|
|
Calica
Junior Member
.:'*~ Calica ~*':.
|
Post by Calica on Oct 5, 2006 1:07:48 GMT -5
Heey . Gahahah xD Hm .. kender jeg jer ? synes alt virker bekendt ? ligemeget, ejg vil i hvertfald gerne have en hest.. Navn: Calica kælenavn: Lica , Caca, Cali alder: 4 år køn: Hoppe højde: 145 ( storpony) race: Welsh Pony Nr: - historie: Hun holder den for sig selv. Vi lever i nu'et ! personlighed: Hun er pisse stædig. Uregerlig, meget finøjerlig hoppe, der forlanger at ALT er på hendes måde. Er det ikke det - så blir hun sku' sur ! . Hun er ret elskelig, godhjertet, men har meget svært til tåre - hun græder stort set aldrig. ret charmerende på sin egen måde. og så kan hun ikke FORDRAGE hopper ! hendes venner består udelukket af hingste ;D elsker: venner hader: Hopper - ikke alle, men de fleste ! god til: En rigtig ven. og så få sin vilje indført ! dårlig til: At omgås hopper - " Bvaar " stjernetegn: Ånden flok: Starlight billede: www.shorecrestfarms.com/images/AJNew02a.jpgKlaret
|
|
|
Post by Missøh on Oct 5, 2006 9:43:40 GMT -5
- Min lille resserverede hest<'3 Navn: Prince Kælenavn: Dooh, tror I at en Prins vil ha' et kælenavn. -.-" Alder: 5 år Køn: Hingst Højde: 160 Race: Araber - tror jeg. -.-" Nr: ? Historie: Han var engang avlshingst og væddeløbshest. Det gik rigtig godt, han var i sit es. (I begge dele. ) Men en dag gik der ild i stalden. Han fik hurtigt sparket sin boksdør op og flygtede ud i det fri. Han levede få år alene, hvor han strejfede omkring. Han så kun meget få heste, og var i det hele taget meget ensom. Men nu er han kommet hertil. Personlighed: Frisk og fræk. Nyder vildhestelivet, selvom han til tider savner "sit gamle liv". Han er stædig og elskværdig og så er hopper da lige noget for ham. Han er en sand flirter! Elsker: Hopper, bedækning, galop, græs og en god udfordring. Hader: Så meget.. God til: Han lader ikke hopperne "lukke ham ind i varmen". Han lukker sgu selv døren op og går ind! Dvs. han er god til at tackle hopper. xP Dårlig til: Så meget.. Stjernetegn: ..? Flok: Strejfer Klaret
|
|