|
Post by surprise on Aug 26, 2006 3:37:20 GMT -5
Navn: Lusitano kælenavn: Lusi snuske bassen(Kalder hoper ham) alder: 8 år køn: Hingst højde: race: Andalusier Nr: ^^Eget billed^^ historie: Hemelig personlighed: Sød og rar ikke så god til Andre hingste. Er klar til at pare en hoppe vis hun vil han er stile og rogelig til det men vis det er noget vild så kan han godt det Men han vil ikke have noget med følet at gøre. elsker: Hopepr og at pare dem hader: hingste god til: Pare heste, løbe stærkt og slås dårlig til: Hmm.. hvem hved? stjernetegn: flok: ?? billede: Klaret
|
|
|
Post by surprise on Aug 26, 2006 5:44:09 GMT -5
Navn: Prinses of the Sun kælenavn: alder: 5 år køn: hoppe højde: race: Fornæm haflinger Nr: Eget billed historie: Ikke så meget personlighed: Sød rar meget pæn stor ud stråling for stand på verden. elsker: Hingste solen, verdenen hader: Torden cahrme hingste god til: Forudse været gå i et med naturen dårlig til: Hingste stjernetegn: flok: billede: Klaret
|
|
|
Post by Missøh on Aug 26, 2006 6:03:02 GMT -5
Kig lige Sara og Helene!
Har lavet Diablo om. Ka' vi ikke 'anullerer' at jeg allerede har styret ham osv.. Og vil I så ikke nok sætte det nye ind? Men må han ikke godt beholde den styrke, hurtighed osv.. Han allerede har fået? Please!..
|
|
|
Post by quinzy on Aug 26, 2006 6:30:41 GMT -5
Navn: Sir Cardigan kælenavn: Har ikke et... alder: 12 år køn: Hingst! højde: 1,70 race: Ædel Araber Nr: 18 historie: Han er født i ørkenen, fangewt af beduiner og sendt over havet til europa og der endte han i england. Han blev brugt som Spring hest, og vandt mange store stævner, men hans karriere endte under en spring konkurrence hvor ham og hans rytter styrtede og hans rytter døde. Der efter blev Sir Cardigan stemplet som sindsyg og blev sendt over havet igen og tilbage til ørkenen. Men Sir Cardigen var træt af at bo i ørkenen og derfor begyndte han at strejfe rundt. personlighed: Han er meget stolt, stædig, modig, overlegen, stærk, hævet osv.. (kommer måske mere) elsker: Hopper, spring græs osv. hader: hingste, bjerge, mennesker osv. god til: at springe! dårlig til: at være jævn. stjernetegn: Månen flok: Strejfer billede: Klaret
|
|
|
Post by surprise on Aug 26, 2006 6:32:53 GMT -5
Navn: Arbian's Beauty kælenavn: Beauty alder: 4 år køn: hoppe højde: race: araber -ædel araber Nr: historie: Hemelig personlighed: Snoppet men sød. Vis nogen gør noget hun ikke vil have bliver hun hidsig og stærk elsker: hingste bedekning hader: andre smarte hopper der er bedere end hinde god til: Camere sig ind på hingste dårlig til: at få føl :S stjernetegn: flok: billede: Klaret
|
|
|
Post by surprise on Aug 26, 2006 9:08:59 GMT -5
Navn: King of Danger kælenavn: Danger, Darknes eller Dark alder: 9 år køn:Hingst højde: race: En farlig race Nr: historie: Hemelig personlighed: On ondere end ond, Han er en være camør han er en løgner og skider rik han er ego istisk og elsker odskab og bedækning men han er ikke klam på den måde. Man kan sldrig se på ham når han vil være ond, bedække nogle, drabe nogle eller lyve elsker: bedækning og ondskab hader: hingste god til: at være ond dårlig til: At være god stjernetegn: Torden og skygge flok: strjfer billede: Klaret
|
|
josse
Full Member
~*?Cille?*~
|
Post by josse on Aug 26, 2006 12:01:56 GMT -5
Navn: Cille kælenavn: sil alder: 4 år køn: hoppe højde: 1,50 race: araber historie: hun siqer den aldriq personlighed: sød oq rar men kan qodt være snubbet!! oq chamere siq ind i hingste elsker: hingste oq være en føre.. ((hun vil bedstemme)) hader: dumme heste god til: chamere siiq ind paa hinqestenes hjerter<3 dårlig til: at vise sine følser stjernetegn: ?? flok: ik med i noqen flok!! billede: dt hva dt Klaret
|
|
|
Post by sprit on Aug 27, 2006 3:03:35 GMT -5
du er flot
|
|
|
Post by Liiv on Aug 27, 2006 5:04:46 GMT -5
Navn: Madonna Alder: Hmm, 8 år Køn: Hoppe Højde: 156 cm Historie: hemmelig Personlighed: Frisk, sød, smuk, meget chamerende, men ikk' over hingstegal, meget tiltrækkende. Kan godt være ret kostbar, men aldrig kold eller nedværdigende. Elsker: Hmm, hingste & at blive bedækket Hader: Dumme hingste, dumme hopper, mennesker. God til: Forførre, smiler chamerende, bedækninger. Dårlig til: Klatre i træer. Stjernetegn: En blanding af Torden, Livet & Lynet. Billed: Nr. 7 ^^ Flok: Strejfer. Klaret
|
|
|
Post by quinzy on Aug 27, 2006 5:39:01 GMT -5
Navn: Lord Scandic II kælenavn: ? alder: 8 år køn: Hingst. højde: 1.76 race: Ørken hest/ Araber Nr: eget billede historie: Han kommer fra ørkenen fra den største flok af alle. Han var søn af leder hingsten, som var en stor tyran. Sir Scandic II er opdraget til ondskab. Men ikke som på alle andre måder han er lidt mærkelig. Han voksede op i ørkenen og har set krige mellem heste ca. altid. (kommer mere) personlighed: Han er mystisk, stille, ond, anderledes, forførrende osv... elsker: Hopper.. Krig, Blod og kampe hader: Alt godt undtagen hopper. god til: At få hopperne til at smelte for ham med hans mystiske blik, der ikke kan beskrives. dårlig til: At tale løs. stjernetegn: Skyggen flok: Strejfer billede: Klaret
|
|
|
Post by surprise on Aug 27, 2006 8:36:40 GMT -5
Navn: Prinses of the Sun kælenavn: alder: 5 år køn: hoppe højde: race: Fornæm haflinger Nr: Eget billed historie: Ikke så meget personlighed: Sød rar meget pæn stor ud stråling for stand på verden. Kan være en lille stærk hidsig prop faktisk ret stærk elsker: Hingste solen, verdenen hader: Torden cahrme hingste god til: Forudse været gå i et med naturen dårlig til: Hingste stjernetegn: flok: billede:
|
|
|
Post by surprise on Aug 27, 2006 9:55:53 GMT -5
Navn: Ali-Jamoor kælenavn: Ali alder: 3 år køn: Hingst højde: race: Ørken hest Nr: eget billed historie: hmm... Stammer fra et stutteri personlighed: Meget flink en uerfaren hingst og kan ikke styre sin tiltræk vi en hoppe er i brunst. Er pænt stærk og er ikke den der skal slås med en der er mindre end ham efter som han ikke selv er kler ove rhvor stærk han er. elsker: Hopper og træning hader: Hmm... god til: Slås dårlig til: det med kæreste stjernetegn: flok: billede: Link: i2.tinypic.com/25rec86.jpgKlaret
|
|
|
Post by surprise on Aug 29, 2006 12:50:22 GMT -5
billede: Navn: Ginny eller Gin (Hun har to navne) kælenavn: Pleger at blive kaldt Robin. I bladt andre flokke og i flokken er hun blevet kaldt 'The Wild horse' Fodi hun var den stærkeste og vildeste. alder: hmm... 8-9 år køn: Hoppe højde: race: Mustang Nr: historie: Jeg var et lille føl i en flok. Som føl var jeg meget klog og stærk jeg var vild som et hingste føl og ikke bange som de små hoppe føl. Jeg hang kun ud med higste føl, vi sloges og havde det for at sige det lige ude sk*de skækt. Min Far syntes jeg var en sej lille pige men min mor var bekymret. Da jeg blev ældre gik jeg stadig altid med hingstene ingen af dem skænkede tanken at pare mig efter som at de KUN så mig som en slåse ven og i det helle taget bare en god ven. Da jeg næsten var voksen, der en kamp om leder skabet. jeg og alle mine hingste venner stilede op, men ingen af dem klarede den. Så blev det min tur. Til at starte med tæskede han mig stor den anden rundte stod det lige og 3 vandt jeg efter som det stop lige to vi en kamp til. Jeg var tæt på at vinde, men så Sagde leder hingsten ,,Det nok, Du er alt for anderledes, du kan ikke leve med os her" jeg blev forvist fra floken. Hindes bedste ven var, Hidalgo. Og hvad nu? personlighed: Sød og rar meget alvorlig og hingstet endelig altså ikke pivet eller fin som en hoppe. elsker: at beskytte heste og slås med hingste for sjov. hader: onde hest, Hingste der tror de kan camere sig til en bedekning. god til: at beskytte heste og tæske heste som er 10 gange stærkere end hun. dårlig til: ikke at beskytte folk stjernetegn: blaning af Ånden, solen og Lynet flok: Strejfer talent for egen flok. Klaret
|
|
|
Post by surprise on Sept 6, 2006 13:01:26 GMT -5
Navn: Frisians Mystik. kælenavn: Mystik alder: 11 år køn: hingst højde: 163 cm i stang.(De bliver normalt kun 160cem men det sker at de bliver højre) race: Friser historie: Hemelig personlighed: meget sød ikke ond bare mystisk. Man skulle tro han var ond fordi han virker ond og dyster, men han er bare anderledes og mystisk. Han er høj af sin race at være eller godt nok kun 3 cm men. man skulle tro han ikke kunne sige andet end ¤hmmm...?¤ Han er en meget stille fyr og smuk også. Han kan bevæge sig muse stille så ikke engag dem med den bedste hørelse kan høre ham. Han kan lave sin stemme om også til en hoppes men det kraver selvf. at han har hørt persones stemme en masse gange og der efter abe efter. Han har også selv en god hørelse men selv om den er så god kan han ikke høre sig selv. Han har god lugte sans og kan lugte nuagtigt hvem det er så ingen kan snyde ham med at spille en anden (Ved mindre han ikke kender den person de spiller) Han har også god smag sans men den bruger han ikke til så meget. Han Har en god føle sans og fornemelse sans. Han kan mærke vis der er noget ondt i en person. han kan slet ikke ses inde i skoven fordi han går i et med mørket og om natten forsvinder han også helt end ikke hans normal smukke lysene øjne kan ses. Han her en fantastisk se sans han kan ikke se en hest der går i helt mørke med skoven og natten han kan kun skimte en skikelse men andre hste kan han se tydelig! elsker: Hmm...? hader: Hmm...? god til: Slås, og har Meget gode sanser!! dårlig til: Hmmm...? stjernetegn: Lynet, storm, Torden, flok: strejfer Klaret
|
|
|
Post by surprise on Sept 6, 2006 13:21:37 GMT -5
Navn: Ticka kælenavn: Tikie og Ticka alder: ½ år køn: Hoppe højde: hmm...? race: Pinto historie: Jeg var et føl på en gård. Vi stod i laden da der pludselig gik ild i laden. Vi blev jaget ud. Jeg blev væk fra de andre og har bare gåret. personlighed: Sød, fræk meget frisk. elsker: lege hader: Store farlige heste og ilde brand :X god til: Løbe stærkt og klare sig selv. dårlig til: Hmm...? stjernetegn: flok: Strejfer vil gerne i en flok!!! Klaret
|
|