|
Santana
Aug 16, 2006 9:07:47 GMT -5
Post by Whisper on Aug 16, 2006 9:07:47 GMT -5
Navn: Santana Kælenavn: Sun, Santa og hva' man nu ellers kalder mig ;D Alder: 3 år Køn: Yep yep, mega lækker. (Hoppe,,.) Højde: 151 cm Race: Araber Nr: Har selv billed ^^ Historie: Levede engang i en stor - meget blandet - flok, hvor jeg havde det rigtig godt. Jeg voksede op, fjollede rundt, kærestede lidt og sådan. Men så en dag gik det hele i kage. Min kæreste var utro med min bedste veninde, og jeg mener virkelig utro. Min bedste veninde, Scarlett, var ifol med min kæreste, Mickie. Kæft hvor blev jeg gal, jeg forlod dem med det samme og søgte ud i den store verden. Og nu er jeg her. Personlighed: Sød, rar, vildt chamrende og smuk. Elsker veninder og hingste, vil næsten opgive alt for sine venner. Kan være lidt svær at komme indtil, men når man så når indtil hende, er hun den bedste veninde i hele verden som vil gå gennem alt for sine venner, ja, selv døden. Er meget tiltrækkende, men ikk' flirtende, hader nemlig - efter episoden med Scarlett og Mickie - flirtende hopper. Elsker: Venner, hingste, græs og så meget andet godt. Hader: Mickie, Scarlett, flirtende hopper, 'plastik' heste, dårligt græs, utro kærester og hoverende heste. God til: Chamrere, bliver venner med mange forskellige, løbe hurtigt og slås. Dårlig til: Hmm? Klatre, ride, snakke med mennesker. Stjernetegn: Torden Flok: Starlight Styrke: 7 ½ Hurtighed: 7 ½ Udholdenhed: 7 ½ Modighed: 7 ½ Intilligens: 7 ½
|
|