Post by Whisper on Nov 10, 2006 8:43:25 GMT -5
Navn: Behind These Hazel Eyes
kælenavn: Hazel, Eyes
alder: 4
køn: Hoppe
højde: 1.59
race: Pinto
historie: Hazel boede i en rar flok, med sin plejemor.
Indtil en dag lederen blev dræbt på mystisk vis!., En ny og ond lederhingst trådte frem, han ødelagde flokken!.
Han var sindsyg, Da Hazel voksede blev hun den smukkeste hoppe i flokken og derfor tog lederen ved navn, Montaque, hende til kæreste.
Eller rettere sagt tvangskæreste! Hun fandt en dag ud af at hun var ifolet, Hun fortalte ikke Montaque det og fødte føllet, Det lykkeds hende at gemme føllet alle hendes år!... så en dag da hun kom hjem til flokken efter at have leget og madet føllet var flokken ødelagt, og en besked stod på jorden til Hazel , der stod:'Behind These Hazel Eyes!, Jeg ved du fik det føl, jeg hader dig for ikke at fortælle mig det!, Jeg har dræbt din far og din mor, hele din familie!, og jeg vil også dræbe dig og dit føl!... en dag!, Montaque'
Så løb Hazel med føllet, Føllet voksede op og blev en smuk hoppe ligesom Hazel!... Men så en morgen lå hendes føl dødt ved sidenaf hende!, Og endnu en besked stod ved Hazel: 'Nu har jeg også dræbt dit føl!, og du er næste!' så løb hun, og har ikke set Montaque eller hans beskeder siden!
personlighed: Hun er meget sød, men kan være lidt genert?, Hun kan blive så sur ved tanken om Montaque og hader hingste der har hans personlighed!, Men hun vil gerne have en hingst der vil elske hende, ikke kun for hendes udseende, eller for hendes personlighed.
Når hun vil kan hun være meget charmerende og fræk!
elsker: Hingste!(Det komemr an på hvilke hingste, Hun kan godt lide charmerende, og lidt frække hingste, som ikke er bange for at vise hvem de er!)
hader: Montaque(Hingsten i hendes fortid, og Vand!(dog drikekr hun det, men hun er bange for vandet!)
god til: Der er så meget..!
dårlig til: Det er vel det samme??