Post by Noodl on Nov 9, 2006 11:08:34 GMT -5
Navn: Emtiness Colding
Alder: 8 år
Køn: Hingst
Højde: 185 cm
Race: Friser
Farve: Sort som kulden hersker..
Historie: Det var mørkt. Disset.. d. 13.. Uhelds dagen! Det vil betyde at jeg lige har haft fødselsdag. Min mor lå i græsset og prustede. Pludselig kom jeg til verden. Min far var ligeglad med mig. Nej jeg skulle næppe nyde livet og vokse op som alle de andre gode heste, jeg blev udsat for alt! Den gang jeg var ½ år gammel fik jeg besked om at jeg nu var klar til en særmoni. Jeg anede intet om hvad der skulle ske. Jeg kom op foran flokken, skulle stå på en bjergtop. Hvor de hånede mig til alt og alle. Jeg følte mig anderledes. De sagde det var ondskaben som skulle hvile i min familie, jeg havde kun 1 ven som hed Amber off Flasking, hun var en hoppe. Jeg var meget glad for hende, men særmonien ænderede alt! Først blev jeg udsat for hån.. Det var modbydeligt! Bagefter kom scene 2. Jeg skulle fortælle alle hvor ondskabsfuld jeg var og kæmpe mod min egen far. Kampen var i fuld gang. 3-2-1. Blev der sagt, og værsgo! Kampen blev sat igang af min monster og onkel. Alt var frygteligt. De havde begge sort man, men hvid udseende.. Sådan var alle i min familie næsten. Nogle fra min fætters familie havde ikke samme udseende som os. Han hed Danger ham min fætter, jeg fik det at vide af min Mor. Hun holdt virkelig ikke af mig! Jeg var ene barn, eller det troede jeg.. Cole hed han.. Cole Nicodemus.. Jeg var virkelig jalox på min lillebror.. Det er jeg heldigvis ikke mere, vi enes nu. Han bor i en flok i noget der hedder Cafsigh flokken. Der hærsker det onde. Den gang jeg var lille blev jeg trænet til ondskab. Jeg skulle have ordre på det. Men vidre til historien! Jeg kæmpede men min far vandt, det er nok heller ikke så sært når jeg var ½ år gammel. Men jeg klarede det flot. Der efter kom det sidste og sværste udfordring, jeg kan stadig huske det! Det sidder fast i mit liv at jeg har gjort det.. Jeg har gjort det værste i mit liv nogensinde.. Det var den gang.. Jeg fik besked på at dræbe min bedste og eneste veninde Amber off Flasking. Hun var den eneste der havde tiltro til mig, den eneste jeg holdte virkelig af! " Vi skal være venner for evigt og altid! Vi skal hører sammen, som et! Et bånd af venskab og det gode! " Det sagde hun til mig den gang vi blev venner. " Det gode? Jamen hvad med det onde? Mor og far siger jeg skal hører med det onde. Hvad hvis de opdager det? " Spurgte jeg om. " Det gør de sikkert. Men intet kan stoppe hvores venskab! Giv mig tro til at vi kan fortsætte livet sammen, og hvis der sker os noget, Ja, så flygter vi! Du må ikke lade onskaben tage dig! " Sagde hun til mig. " Det lover jeg! " Sagde jeg. Men jeg løj. En kæmpe løjn som truer mit liv endu idag..
Alle de andre i flokken udstødte mig, de kaldte mig. ' Tomheden selv.. ' Det kan godt ske Emtiness Colding betyder 'Tomhedens kulde' Men jeg brød mig ikke om det den gang. Jeg havde følelser den gang.. Amber var den eneste som forstod mig. Jeg har bragt hende vanære og ødelagt alt. Alle de minder vi havde er visket bort.. Træerne hvisker til mig. " Psyckopat! Du har dræbt Amber! hende du gav et løfte om evig venskab! " .. Jeg er Psyckopat, jeg ved det ..Men intet dræber mit venskab til Amber, det kan godt ske jeg har dræbt hende, men hendes venskab vil altid følge mig.. Hendes sjæl og løftet jeg gav hende har slået fejl.. Og ja, det vil præge mig resten af livet.. Men det præger mig mere at jeg ikke fik fortalt at jeg var Psycopat.. Jeg nåede det ikke.. Før jeg dræbte hende.. Amber off Flasking, må du hvile i fred.. min eneste ven..
Personlighed: Anderledes.. Utrolig Farlig!
Stjernetegn: ved man ikke..
Flok: Ingen.. lever for sig selv.. [ Sætter ham alligevel ind under flokken, så man kan se hans værdigheder selvom han ikke er med i flokken.]
Styrke:
Hurtighed:
Udholdenhed:
Modighed:
Intilligens: