|
Post by Noodl on Nov 10, 2006 10:05:23 GMT -5
Shawen: Jamila, Du er Alt jeg kunne ønske! <3 Shawen: Champaly, hvor blev du af?.. Shawen: Mountain, vi snakker næsten ikke mere Shawen: Stallion, vi snakker næsten ikke mere Shawen: Danger, jeg har hørt andre heste snakke om dig, men hvem er du?.. Shawen: Whisky, hvad sker der mellem dig og din X?.. Shawen: Wastih, Tag dig dog af DW! Shawen: Spirit, var det ikke dig der skulle tage dig af flokken? Syntes du er en god leder, men tror flokken mangler dig akurart lige nu!¨ Shawen: Golden, hvorfor råber du op og flipper så tit? Vi er også andre i flokken som prøve på at sove! Shawen: Whisper, God leder. Altid venlig! Men jeg tror der er nogen der har brug for din hjælp til tider? Shawen: Gin, du lyder som en rigtig klog hoppe! Shawen: Month og Daiske. Sødt føl.. Syntes du klarer det godt Month, når man tænker på din hingst er væk! ____________________________________________________
|
|
|
Post by Noodl on Nov 10, 2006 10:15:23 GMT -5
Champaly: Shabab, har du helt glemt mig?.. Champaly: Spirit, Kan du ikke huske mig mere? Champaly: Nicole, Prøv ik' på noget! Champaly: Gin, Ved du jeg stadig er her?.. Syntes du er god til at passe på de andre.. Du er den der holder alt sammen Champaly: Clear rose, du stadig min veninde.. Men har du os glemt mig? Champaly: Emt, Det ikke sjovt at lægge følelser på plads. Det var et selvmords angreb, som jeg nu har fundet ud af jeg aldrig skulle have gjort! Jeg føler mig nedslidt.. Du grinte jo bare af mig!! Champaly: Diego, Du skulle ikke blande dig i mit liv! Champaly: Starlights Evil Baby, Jeg kan ikke li' at du lister rundt om hingste.. Med sådan et ondt blik, hopperne skal jo ikke ende som mig.. Men syntes du er fin' nok Champaly: Wastih, hvem er Dark? Hvad er der sket!?! Jeg holder jo øje! Champaly: Whisky, pas nu på dig selv! Champaly: Danger, du for ond! Champaly: DW, Ahg! Pas nu på lille ven! Champaly: Shawen, kan du huske mig?.. :/ Champaly: Shinea, du opfører dig mystisk! Champaly: Paplo Fransicko, nærm dig ikke Diego! Tag akt! Champaly: Colin, du virker fin nok!. Pas nu på dig selv, glem diego og få nye venner Champaly: Lake Claven, Du føler dig ensom.. lige som mig da jeg levede ___________________________________________________
|
|
|
Post by Noodl on Nov 10, 2006 10:29:29 GMT -5
Wastih: Whisky, jeg elsker dig! <33 Du mit ét og alt! Wastih: DW! Jeg bekymre mig faktisk meget for dig! Det er som om jeg var din rigtige Far! Wastih: Danger, Du nærmer dig ikke Whisky!! Wastih: Clear rose, Godt dig og Golden har det fint nu! Wastih: Shawen, du er nu godt nok! Wastih: Diego, Jeg vil ikke have mere med dig at gøre! Jeg ved godt det var forkert.. Men for mig Er du stadig en ven.. Det er svært at se i øjnene jeg har dræbt dig Wastih: Whisper, God leder Wastih: Spirit, cool leder! Wastih: Starlights Evil Baby, Du ser rigtig Twikiie ud Wastih: Behind these hazel eyes, Du ser ud som om du er en rigtig venlig person! Wastih: Golden, Pas nu på din kæreste og lad ikke din onde ånd tage over! Wastih: Unkusa, Halli halløj! Har kun set dig et par. enkle gange. Wastih: Lustiano, hvem er du? Wastih: Wonder, hvem er du? Wastih: Lake Claven, Savner du nogen.. Du ser mega ensom ud!
|
|
|
Post by Noodl on Nov 10, 2006 10:36:32 GMT -5
Clear rose: Golden, Elsker dig så meget! <3'3 Clear rose: Starlights Evil Baby, Ik' tag min Golden! Clear rose: Mercour, Du virker flink! Clear rose: Wastih, pas nu på! Clear rose: Diego, er du fantasi? Lige meget hvad Er du stadig en utrolig god ven! Clear rose: Emt, du farlig!!! Clear rose: Daiske, Søød!! Clear rose: Lustiano, hvor er du? Clear rose: Month, Hyggelig og rar person! Clear rose: Shawen, VENNER ALTID! Clear rose: Smukiie, du bar' sådan en af mine Bedste veninder! Clear rose: Nuni, Du er bar' sådan en af mine Bedste veninder! Dig har jeg kendt næsten siden Jeg kom til flokken!
|
|
|
Post by Noodl on Nov 10, 2006 10:42:34 GMT -5
Stallion: Mercour, jeg vil altid elske dig! <33 Stallion: Mountain! Altid venner! Stallion: Shawen, Altid venner! Stallion: Spirit, venlig person! Stallion: Whisper, virker ok. Stallion: Clear rose, hvad laver man?.. Stallion: Golden, er du sur? .. Du virker temmelig vred til tider.. Stallion: Month, Du virker stærk! Og sød! Stallion: Daiske, du skal nok blive stor og stærk! Stallion: Behind these hazel eyes, du virker ok. Stallion: Gin. Du siger ik' så meget-
|
|