|
Post by Whisper on Nov 10, 2006 10:08:18 GMT -5
Spirit: God ven! Ticka: Sød hoppe, hun er jo også min datter ;D Starlights Ajoux: Min smukke datter. Jeg har ikke snakket så meget med hende, men jeg ved at hun er en sød og rar hoppe! Starlights Evil baby: Hun er da meget sød.. Behind These Hazel Eyes: Meget sød og flink hoppe. Willa: Sød hoppe. Har ikke snakket med hende så meget.. Calica: Jeg tror hun er min bedste ven..? Jeg elsker hende i hvert fald på venne måden.. ;D De La Star Girl: Flink hoppe.. Danger Shadow: MEGET mystisk hingst.. Santana: Tja.. Hun er vel sød nok, men hun kan vist ikke lide mig mer' så ven..? White Flame: Sjov og skør hingst.. Golden: Flink hingst.. Arabiens Madmoiselle: Tja.. Jeg elsker hende meget højt. Hun er meget smuk, klog og sød, og ja, hun har alt hvad en drømme hoppe skal have! ;D Sweety: Han er en god ven, det er bare lang tid siden jeg har snakket med ham.. Aravis: Hun er en meget god ven.. Wonder: Hun er da rigtig sød. Jeg kender hende meget godt, for vi har været kærester engang, men nu er det lang tid siden jeg har set hende, så hun er bare helt væk..
|
|
|
Post by apachi on Apr 4, 2007 7:26:56 GMT -5
hvad med mig
|
|