Post by Whisper on Aug 14, 2006 9:29:59 GMT -5
Navn: gipsy
kælenavn: sorte
alder: 9
køn: hoppe
højde: 160
race: araber
Nr: har eget billede
historie: Jeg blev født (ja, meget mærkeligt, det VED jeg godt) i det fri i en flok, hvor der kun var araber. Jamen, det var da meget hyggeligt. Eller det var nærmest ikke en flok?!?! Men det var en masse araberfamilier på samme område, hvor alle var gode venner, hjalp hinanden og sådan noget. Min mor hed angel og var også sort som mig, min far hed calino og var også sort og min lillesøster hed silver og var mærkeligt nok hvid. Vi var tæt knyttet i familien. Jeg var kun 2 år ældre end min søster, så vi kom meget godt ud af det sammen, det år vi var sammen. Men så da jeg blev 2 år fortalte min far mig, at alle arabernene her, havde bevery *friendly* persontet at flytte videre, da der var mennesker på vej. Kun få familie ville blive tilbage. Men da jeg i forvejen havde bevery *friendly* persontet at flytte og finde ind i en 'rigtig' flok, blev jeg. De var ikke videre glade for min bevery *friendly* personning, men de accepterede det da! Jeg blev i det område jeg var født og opvokset i. Det var ret underligt, men heldigvis var min bedste ven der, sejk . Så vi hyggede os sammen. Han var også blevet, i stedet for at ta' med sin familie. Så dér fjollede vi lidt rundt og blev 'voksne', havde nogle kærester og sådan noget. Men efter et halv års tid begyndte vi at glide fra hinanden. Jeg snakkede lidt med ham, jo det havde han bemærket. Derfor ville han også rejse videre nu. Vi gik hver til sit, siden har jeg ikke set ham. Men nu er jeg kommet hertil og håber at komme ind i flokken.
personlighed:jeg er lidt genert men eller fin nok at snakke med
elsker: hoppe woow. rigtig saftight græs
hader: dårligt græs
god til: at løbe hurtigt
dårlig til:
stjernetegn: Lyden
flok: starlight flokke
Styrke: 5
Hurtighed: 5
Udholdenhed: 5
Modighed: 5
Intilligens: 5