|
Post by Whisper on Nov 10, 2006 8:10:47 GMT -5
^^Mig som føl^^ ^^Det så mig^^ Navn: DW Husnah el Jamila Kælenavn: DW hvad i ellers kalder mig. Alder: 4 år (Spør lig’) Køn: Hoppe Højde: Hmm..? Race: Araber blaning Historie: Jeg blev født inde i skoven et sted. Jeg så på min mor og min far min moar er Whisky og min far hed/hedder Dark. Vi havde det godt og jeg elskede dem af hele mit hjerte, min far lærte mig at gå uhh.. jeg savner ham nu men? Ja en dag lå jeg og sov da jeg vågnede igen var min far væk jeg blev noget nervøs for min far fordi min moar virkede bekymrede, Jeg spurgte om far kom igen og hun sagde at det var hun helt sikker på men alligevel var der noget i mig der sagde jeg aldrig skulle se min elskede far. Dagene gik jeg fik en ven der hedder Nearyo, tildsidst var der gåret næsten to år min far var enu ikke kommet hjem. Jeg så en dag min mor med en anden hingst. Fårst blev jeg ked og ville helst løbbe bort, men mod min vilje gik jeg hen og fandt ud af at han var min rigtige far. Jeg var skæbtisk til at starte med, men så blev jeg sikker. Han var sød og dejlig og jeg elsker ham højt nu! Personlighed: Sød og rar, meget venlig. Hun har måske en lille splint af ondskab fordi Danger ER hindes rigtige far. Elsker: Sin mor og sin nu værende far også hindes gamle far som hun er bange for er død og venner Hader: At hindes anden far er væk? Elers indet. Godtil: være smuk på alle måder Dårligtil: Hmm..? det med hingste fortiden. Styres af: Whisper/Sara
|
|
|
Post by wowposter on Nov 10, 2008 20:59:38 GMT -5
|
|