Post by Spirit on Aug 4, 2006 10:46:30 GMT -5
Navn: Spirit
kælenavn: Spir eller Sprit eller hvad i nu vil
alder: 5 år
køn: hingst
højde: 150
race: araber
Nr: har eget
historie: Jeg kom fra en gård hvor menneskene ikke var gode ved hestene. Over for min box i stalden stod der en hingst jeg synes han så sød ud men hver gang vi var ude på marken prøvede jeg at komme i kontakt med ham, men det opdagede menneskene altid og så førte de mig ind i et mørkt rum hvor der ingen mad, vand og hø var og der skulle jeg så stå i flere dage. Efter nogle dage kom jeg ud fra det mørke rum. Menneskene førte mig hen til min box, men denne gange så jeg at det ikke var det samme sted som før, for den søde hingst var der ikke. Næste dag skulle jeg ud på marken igen og den søde hingst skulle med. Da vi kom ud så jeg at en låge ikke var lukket helt så jeg vrinskede til hingsten at vi skulle løbe væk, og det gjorde vi så. Menneskene råbte noget med at "de dumme heste skal fanges" Men hingsten og jeg løb bare. Da det blev aften ledte vi efter et sted hvor vi kunne sove. Vi fandt et dejligt sted med en sø og mange andre ting. Hen ad aftenen begyndte vi at snakke, jeg spurgte hvad han hed, og han svarede "jeg hedder Whisper hva' hedder du" spurgte han. "jeg hedder Spirit" sagde jeg... Efter den dag har Whisper og jeg været gode venner. " skulle vi ikke starte en flok " " jov det kan vi godt " svarede han
personlighed: sød, rar og venlig. Er lidt leder agtig men alligevel elskværdig
elsker: min flok, min gode ven Whisper, hopper og friheden.
hader: Sure heste, bjørne og ulve
god til: at føre flokken i sikkerhed, at springe og at være opmærksom.
dårlig til: at være sur og trist
stjernetegn: Torden, Solen, Ånden og vandet
flok: Starlight-flokken
billede: turningpointarabians.com/beracah1.jpg