|
Post by Whisper on Nov 3, 2006 7:03:00 GMT -5
Navn: Month kælenavn: Mon alder: 5 køn: hoppe højde: 165 race: Araber Nr: eget billede historie: Da jeg var lille vil mine forældrer starte deres egen flok, men da jeg var 1½ år blev de taget til fange af menneskene, så jeg måtte klare mig selv. Så jeg har levet mit liv alnde end til nu! men da jeg var da jeg var tre år kom jeg til en flok, fandt en hingst og blev bedækket.. før jeg vidste af det have jeg Folet den mest sødeste føl! men efter lidt tid gik han fra mig, og så måtte jeg vidre, og jeg og mit føl har været i mange flokke endtil nu,og vi håber at vi kan slå os ned i starlight flokken! For altid. personlighed: meget genet over for fremmede, men kan blive en virkelig god ven! elsker: At få nye venner og mit føl hader: At blive gjordt grin med og at skifte flok! god til: At springe og galopere dårlig til: At snakke med fremmede.. stjernetegn: Sandet. flok: starlight Styrke: Hurtighed: Udholdenhed: Modighed: Intilligens: Navn: Daiske Alder: 0½ Race: ARABER! Køn: Hingst. Historie: Voksede op ved min mor og vandrede til flok fra flok.. Men min far forlod mig og han var skravl farvet.. ligesom mig.. Personlighed: Sød, legebarn og altid artig! Eller?.. Styrke: Hurtighed: Udholdenhed: Modighed: Intilligens:
|
|